Reference

EtikArt centrum osobního rozvoje zajistila vzdělávací kurzy a semináře pro tyto subjekty

  logo_02b      ARISTOKRATY HOTELY s.r.o  Country saloon Klatovy - Beňovy  TRAVEL AGENCY ASTRA s.r.o.  CzechTourism  AKADEMIE NEVŠEDNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ, s. r. o.  bublava

Osobní reference

Firemní reference

Petra Fridrichová, Anna Fridrichová
zenaOsobní konzultace a Slovní sebeobrana a etiketa (30.08.2016)
K paní Jungmanové jsem s dcerou začala chodit na doporučení kolegyně. Dcera měla problémy se v 1.třídě začlenit do kolektivu. Do toho ji zasáhl odchod tatínka a jeho nevhodné Více zde…

Hodnocení: 5stars

Ing. Iveta Šedá
iveta_sedaAbsolventka kurzu „Kultura mluveného projevu a prezentace“ (17.08.2015)
Ráda bych se s Vámi podělila o to, co mi kurz „Kultura mluveného projevu“ přinesl, Více zde…

Hodnocení: 5stars

Ing. Martin Baumann
baumannAbsolvent kurzu “Asertivita a zvládání zátěžových situací” (28.08.2015)V průběhu kurzu Asertivita a zvládání zátěžových situací nám byla paní Evou jednoduše a výstižně vysvětlena mnohá pravidla rozličných asertivních technik Více zde…

Hodnocení: 5stars

H. K.
zenaHodnocení kurzu Mini etiketa a slovní sebeobrana
Dobrý den všem. Chtěla bych se s vámi podělit o zkušenosti z kurzu Mini etiketa a slovní sebeobrana. Naše nyní šestiletá dcera byla ve školce hodně citlivá Více zde…

Hodnocení: 5stars

Anežka Nývltová (6 let)
zenaKurz „Minietiketa hrou a slovní sebeobrana“  (30.08.2015)
S kurzem jsme byli spokojeni a naše dcera Anežka lekce navštěvovala bez obav a ráda, těšila se. Po několika lekcích bylo zřejmé, že okolí (děti ve školce) zaznamenali, Více zde…

Hodnocení: 5stars

Květoslav Navrátil – ředitel hotelu Aura Palace Karlovy Vary

kvetos_navratilMá účast a supervize na vzdělávacích modulech mě donutila přemýšlet o věcech a postupech, které běžně v hotelu používáme Více zde…

Hodnocení: 5stars

Tomáš Masarik – F&B hotelový manager - hotel Aura Palace
Absolvent firemního vzdělávání v oborech…  (13.01.2015)
V průběhu měsíce prosince 2014 uspořádal náš hotel ve spolupráci s agenturou Czechtourism sérii školení pro pracovníky v cestovním ruchu. Více zde…

Hodnocení: 5stars

Ing. Jaromír Beránek, ředitel spol. MAG CONSULTING s. r. o. Praha
mag_consultingProjekt „Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu – soft skills“
Lektorské moduly paní Evy Jungmanové odpovídají tomu, jak má vypadat moderní a efektivní forma vzdělávání. Více zde…

Hodnocení: 5stars

Lucie Plná - výkonná ředitelka Astra Travel Agency s.r.o.
zenaAbsolventka firemního kurzu “Psychologie zákazníka”
Dne 16. 12. 2014 jsem se účastnila kurzu „Psychologie zákazníka pro oblast cestovního ruchu“ pod vedením lektorky Evy Jungmanové. Kurz byl pro mne přínosný. Více zde…

Hodnocení: 5stars

MUDr. Martin Václavík – primář balneo provozu Aristokraty hotely s. r. o.
kontakt_martin_vaclavikCo se týká mého pohledu na přínosnost kurzů pro všechny zůčastněné, myslím, že je zde nesporný, významně pozitivní psychologický účinek. Mnozí ze zaměstnanců potřebují při stylu své práce a pracovních vztahů Více zde…

Hodnocení: 5stars

 

> Zobrazit všech 20 referencí <

Stáhněte si e-Book zdarma a získáte tipy, jak se bránit nevhodným narážkám a slovnímu napadení

e-Book zdarma

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů

darkovy_poukaz2